Asi nikdo nebude pochybovat o tom, že propagace je hlavní metodou získávání nových zákazníků. To je samozřejmě důležité k tomu, abychom měli stále vyšší a vyšší zisk. Avšak propagace nejsou jen reklamy. Patří sem i postupy, jako je například SEO optimalizace stránek https://www.seolight.cz/. O co se jedná?

 

V zásadě jde o to upravit internetové stránky firmy tak, aby sloužily dvěma účelům. Tím prvním je, aby byl odkaz na ně při zadání určitého slova či fráze do vyhledávače zobrazen v seznamu výsledků. Tím se totiž zvýší její návštěvnost, a každý z těchto návštěvníků je potenciálním zákazníkem. Čím více jich bude, tím vyšší je pravděpodobnost, že si některý z nich něco koupí, a tím je i vyšší zisk.

 

clanek1

 

To ovšem není jediný účel optimalizace. Tím druhým je, aby byla pro zákazníky uživatelsky co nejpřívětivější a neodrazovala je od nákupu.

 

To vše zní sice dobře, ale co vše je k tomu potřeba?

 

V první řadě tu máme analýzu klíčových slov. Ta nám řekne, které výrazy či fráze jsou v souvislosti s daným tématem či oborem, ve kterém daná firma podniká, nejvyhledávanější. Tak budeme vědět, na co se zaměřit.

 

Tato klíčová slova je následně nutné zakomponovat do textu na stránce, a to ideálně tak, aby výsledný text dával smysl. Pokud možno, je dobré je dát ve více „oddílech“, například na úvodní stránce, u popisů produktů, a tak dále.

 

penize4

 

Co se úpravy týče, tak zde platí pravidlo, že v jednoduchosti je síla. Zákazníka jistě odradí, pokud se bude muset složitě proklikávat jen proto, aby našel například cenu daného produktu nebo to, zda je na konkrétní prodejně na skladě.

 

S tím samozřejmě souvisí i fakt, že veškeré informace, které tam jsou uvedeny, by měly být aktuální. To se týká především ceny produktů, otvírací doby jednotlivých prodejen a toho, zda a kde je dané konkrétní zboží dostupné.

 

Jak je vidět, není to tak jednoduché, jak se zdá. Přesto věřte, že kýžený efekt v podobě peněz se dostaví. A to za to stojí, ne?