Pokud byste rádi linkbuilding Seolight.cz, tak opravdu jedině od profesionála, který má za sebou už nějaké zkušenosti, a hlavně praxi a ví, co a jak. Určitě se nepouštějte do linkbuildingu sami, protože se jedná o dostatečně komplikovanou disciplínu SEO a vydala by sama na několik knížek.usmívající se žena s copem do kamery
 
Linkbuilding je tedy „budování“ odkazové sítě na vaší webové stránky, ať už budování odkazů takových, které míří na stránku, nebo takových, které míří z vaší stránky. Samozřejmě, čím více kvalitních odkazů takto nashromáždíte, tím lépe. Ale to není všechno.
 
Interní budování odkazů je něco, na co se na některých stránkách „moc nehraje“, přitom se jedná o naprosto brilantní způsob, jak směřovat uživatele na vaší webové stránce od těch vysoko frekvenčních destinací z vyhledávání na ty méně známé a naopak. Jen si vezměme uživatele, který si kupuje každý měsíc nějaký váš produkt, třeba takové hovězí kosti. Můžete chytře využít interního odkazu a dát do produktového obsahu link na třeba vepřová žebra. Pokud tedy uživatel má rád kosti a rád je obírá, určitě uvítá zmínku o tom, že prodáváte i vepřová žebra. A protože u vás nakupuje rád a dlouho, bude vám věřit a příště si třeba objedná nejen kosti, ale i ty žebra. Takto můžete směřovat uživatele, kteří přijdou z vyhledávání, po celé webové stránce jako po síti.  Nebo jste v minulosti mohli nabízet produkt, který je ale zrovna vyprodán – dejte tam interní odkaz a můžete uživatele přesměrovat na jiný podobný produkt, aniž byste jej ztratili.bílý smajlík na modrém pozadí
 
Interní odkazování je často „zapomínaná“ věc, když se bavíme o odkazech a přesně proto je nesmírně důležité, aby tohle vše dělal nějaký profesionál, který se v tom vyzná. Budete tak mít jistotu, že se provoz na vaši webovou stránku rovnoměrně rozpoloží a daleko více vašeho obsahu bude zhlédnuto.  Můžete tak navýšit nejen váš prodej, ale třeba i přínos z různých reklam či upozorníte uživatele na něco nového, co se třeba ještě moc nedostalo do povědomí.